X
Početna » Online » Online Filmovi » Ratni Film

Sadržaja u kategoriji: 148
Prikazano: 1-10
Strana: 1 2 3 ... 14 15 »

Sortiraj po: Datum · Naziv · Ocjena · Komentari · Pregleda

Moderni nuklearni nosac aviona i njegova posada se nalaze u nezgodnoj situaciji, kada ih strašna oluja nekim cudom vrati u 1941 godini, jedan sat pre napada Japanaca na Perl Harbur. Kapetan, posada, kao i misteriozni ekspert su u stanju neverice i konfuzije, ali posle odrecenog vremena shvataju da imaju priliku da promene istoriju...

The Final Countdown (1980) online besplatno
Kategorija: Ratni Film
Gledanja: 40
Dodao: šomi
Datum: Danas
Ocjena: 0.0

Napeta priča govori o timu pirotehničara dobrovoljaca koji rade na jednom od najopasnijih mesta na svetu. Tri člana jedinice EOD bore se protiv pobunjenika i jedan protiv drugog dok tragaju za bombama na ulicama Bagdada, želeći da učine grad sigurnijim mestom i za Iračane i za Amerikance. Njihova misija je jasna – da zaštite i sačuvaju – ali to je sve samo ne lako, jer je mogućnost greške ravna nuli. Ovaj napeti pogled na napore jedinice i opasnosti s kojom se suočavaju baziran je na iskustvu novinara i scenariste Marka Boala, koji je bio sa specijalnom jedinicom u Iraku.

The Hurt Locker (2008) online besplatno
Kategorija: Ratni Film
Gledanja: 30
Dodao: šomi
Datum: Danas
Ocjena: 0.0

John Carter (Antonio Sabato Jr.) is some kind of lone soldier in the middle east who looks at everyone through the scope on his rifle, until one day he gets shot a bunch of times and the government decides to reconstruct him on another planet for some reason. Naked and surrounded by hostile aliens, John Carter must fight for survival as aliens try to kill him and/or make him eat bugs. John Carter does NOT WANT TO EAT BUGS.

Princess Of Mars (2009) online besplatno
Kategorija: Ratni Film
Gledanja: 72
Dodao: šomi
Datum: 23-Jul-2014
Ocjena: 0.0

Prokušani par Emmerich/Devlin, posebno kaljen na filmovima nasilja poput "Godzille" i "Dana nezavisnosti", odlucio je okušati se na ništa manje grandioznom povijesnom terenu: Mel Gibson ponovno briljira kao protivnik kojeg nitko ne bi poželio, u prici koja epskim zamahom obuhvaca pocetke americkog revolucionarnog rata... Osamnaesto je stoljece. Duh pobune protiv britanske vladavine rasplamsao se u Južnoj Karolini, no udovac Benjamin Martin (Mel Gibson), heroj Francusko-indijanskog rata, odrekao se nasilja i odlucio posvetiti mirnom obiteljskom životu. Njegove snove poremetit ce upravo clanovi obitelji, sinovi Gabriel (Heath Ledger) i Thomas (Gregory Smith), koji se pridružuju pokretu otpora i dovode svoje živote u opasnost. Nemilosrdni britanski pukovnik, Tavington (Jason Isaacs), uskoro osucuje Gabriela na smrt vješanjem, stoga Benjamin nema drugog izbora nego – ukljuciti se u bitku za slobodu... Gledatelji željni furioznosti kakvu je donijelo Gibsonovo "Hrabro srce", u Emmerichovu ce filmu ponovno doci na svoje. Iako je Gibson svoje glumacko umijece dokazao u mnogim filmovima razlicitih žanrova, od komedija poput "Što žene vole", pa sve do ambicioznih naslova poput "Pasije", cini se kako je najveci užitak ipak pogledati ovog šarmantnog Australca u ulozi nezaustavljivog akcijskog heroja. Tragedija koja odvodi Gibsona na osvetnicki put bila je komponentom njegovih likova još od ranih glumackih dana i filmova poput "Pobješnjelog Maxa". Roland Emmerich, cije je golemo iskustvo u snimanju akcijskih scena evidentno u svakom kadru "Patriota", izvrsno je iskoristio Gibsonovu glumacku povijest i stvorio novi nezaboravan lik. Svakako treba spomenuti i ostatak filmske ekipe, ništa manje zaslužan od redatelja i glavnog glumca: scenarij je napisao Robert Rodat ("Spašavajuci vojnika Ryana"), glazbu John Williams ("Ratovi zvijezda"), a za fotografiju od kojih zastaje dah zaslužan je Caleb Deschanel, snimatelj "Pasije". Williams i Deschanel priskrbili su Emmerichovu filmu nominacije za Oscara.

The Patriot (2000) online besplatno
Kategorija: Ratni Film
Gledanja: 28
Dodao: šomi
Datum: 23-Jul-2014
Ocjena: 0.0

Ron Kovic (Tom Cruise) je odrastao u patrijarhalnoj i katolickoj obitelji u Massapequau na Long Islandu. U svakom pogledu Ron je izvanredan mladic, akademski je uspješan te fizicki snažan zbog cega postaje najistaknutiji clan hrvackom tima svoje škole. Kada lokalni marinac posjeti školu kako bi pronašao novake, Ron shvati da ga domovina treba te se odluci prijaviti u vojsku. Ostavlja svoju djevojku i odlazi u rat. Kao narednik u Vijetnamu, Ron vodi svoje ljude u patrolu. U iznenadnom napadu americki vojnici su izmasakrirani, a Ron u kaoticnoj situaciji greškom ubije jednog od svojih ljudi. Nekoliko tjedana kasnije opet odlaze i izvidnicu tijekom koje je Ron ozbiljno ranjen i ostaje paraliziran od prsa prema dolje.

Born on the Fourth of July (1989) online besplatno
Kategorija: Ratni Film
Gledanja: 30
Dodao: šomi
Datum: 23-Jul-2014
Ocjena: 0.0

Film “Dobro jutro, Vijetnam”, racen je prema istinitoj prici, a brzo je postao veliki hit komicara Robina Williamsa i donio mu je Zlatni globus za najbolju mušku ulogu, kao i nominaciju za Oskara... Adrian Cronauer (Robin Williams) je komicar koji se citavog života skriva iza štita koji je stvorio oko sebe odajuci sliku nepokolebljivog veseljaka. Prebacen je u Saigon, u ratom pogocenom Vijetnamu, sa zadatakom da vodi vojnu radio stanicu uz umjerenu dozu humora ne bi li se razveselilo umorne ratnike. U kratkom roku Adrian stice veliku popularnost mecu vojnicima, ali ne nailazi na odobravanje nadrecenih kojima se ne svica njegov – sve samo ne vojnicki – pristup. Od vojnika pa do generala svi obožavaju muziku 1960-tih i ovog vrhunskog zabavljaca. Cronauer slobodno vrijeme provodi upoznavajuci lokalno stanovništvo, a pronalazi vremena i za flert sa lokalnom ljepoticom. Razlicite emocije koje se gomilaju u njemu, prisiljavaju ga da izace iz svoje cahure i prikljuci se stvarnosti.

Good Morning, Vietnam (1987) online besplatno
Kategorija: Ratni Film
Gledanja: 31
Dodao: šomi
Datum: 23-Jul-2014
Ocjena: 0.0

U filmu je prikazano kako je zapravo sve počelo, masovna hapšenja Jevreja po Parizu i njihov odlazak u koncentracione logore. Sarah’s key je priča jedne od tih jevrejskih porodica, ali ispričana na malo drugačiji način. Julija (za svoje godine prelepa Kristin Skot-Tomas) je novinarka u današnjem Parizu koja istražuje egzodus Jevreja u tom gradu (opisan u filmu The Roundup – odgledajte taj film). Ne sluteći ništa, useljava se sa mužem u novi stan, za koji se ispostavlja da je zapravo pripadao jednoj jevrejskoj porodici koja je deportovana. Nakon tog saznanja, ona kopa dublje, istražuje otkud taj stan u rukama porodice njenog muža i saznaje mračnu priču tog stana i mračnu sudbinu jevrejske porodice koja je u njemu živela…

Sarahs Key (2010) online besplatno
Kategorija: Ratni Film
Gledanja: 93
Dodao: šomi
Datum: 15-Jul-2014
Ocjena: 0.0

Priča o bitki na Ivo Džimi u Drugom svetskom ratu vođenoj između SAD i Carskog Japana,iz perspektive Japanca koji se borio u toj bitki.

Letters From Iwo Jima (2006) online besplatno
Kategorija: Ratni Film
Gledanja: 89
Dodao: šomi
Datum: 15-Jul-2014
Ocjena: 0.0

Sredinom decembra 1944. godine Hitlerova vojska napada saveznike u Ardenskoj šumi, U Belgiji. Posledica ovog napada je saveznička ofanziva poznata kao Bitka u Ardenima. Nemački vojnici su otvorili vatru na neoružan Desetar Nejtan “Ðakon” Grir (Corbin Allred), njegov prijatelj Gordon Ganderson (Peter Asle Holden) i još nekoliko vojnika preživljavaju masakr i beže u obližnju šumu.

Saints and Soldiers (2003) online besplatno
Kategorija: Ratni Film
Gledanja: 150
Dodao: šomi
Datum: 15-Jul-2014
Ocjena: 0.0

Život u japanskim logorima tijekom Drugog svjetskog rata nemilosrdan je i okrutan, kao i u jednom logoru u Burmi, gdje ratni zarobljenici, uglavnom pripadnici škotske pukovnije, moraju izgraditi dio "Pruge smrti" kroz neprohodnu džunglu izmecu Tajlanda i Burme. No naijntezivnije bitke dolaze iznutra kada se svaki zarobljenik mora suociti s vlastitom borbom za slobodu, preživljavanje i nadu usred nehumanosti.

To End All Wars (2001) online besplatno
Kategorija: Ratni Film
Gledanja: 119